Mogen we jou binnenkort in de watten leggen?
Waar kan je ons vinden?
The CORNR Hotel 4*
Albert I Laan 129 8620 Nieuwpoort
T: +32 58 59 11 33
E: receptie@cornrhotel.be
The CORNR Hotel is een product van:
Hotel Uilenspiegel BV
Albert I Laan 159 8620 Nieuwpoort
BTW: BE 0658.702.056
KBO: 0658.702.056
Bij ons kan je altijd terecht!
Heb je nog vragen, aarzel niet ons te contacteren!
Hierbij enkele antwoorden op veelgestelde vragen.
Hoe laat kan ik in- en uitchecken?
Inchecken: Vanaf 15u
Uitchecken: Voor 11u
Je bagage kan in bewaring gegeven worden aan de receptie indien je aankomt voor 15u. Je kan gebruik maken van de online check-in, zo verloopt het inchecken bij aankomst vlot.
Hoe kan ik een reservatie maken?
Reserveren gaat het vlotst via onze website. Je kan ons uiteraard ook vlot telefonisch bereiken op 058 59 11 33 of via e-mail receptie@cornrhotel.be. We kijken er naar uit om jou verder te helpen.
Hoe kan ik reservatie wijzigen of annuleren?
Hiervoor kan je contact opnemen met onze receptie via e-mail receptie@cornrhotel.be of telefonisch 058 59 11 33. Alle informatie omtrent annulatievoorwaarden voor jouw boeking kan u terugvinden in jouw reservatiebevestiging. Indien je niet rechtstreeks gereserveerd heeft maar via een partner (booking.com,…) dien je contact opnemen met de partner waarbij je de boeking gemaakt heeft.
Kan ik reserveren zonder kredietkaart?
Dat kan zeker. Wij helpen je dan graag verder aan onze receptie via receptie@cornrhotel.be of 058 59 11 33. Betaling met een bancontact kaart of overschrijving zijn mogelijk.
Kan ik parkeren bij jullie?
The CORNR Hotel 4* beschikt over verschillende parkeerplaatsen waar je jouw wagen zonder zorgen kunt achterlaten. Reservatie is sterk aangeraden. De maximale hoogte van de parking is 1m90.
Zijn honden toegelaten in het hotel?
Honden zijn welkom in The CORNR Hotel 4*. Wij rekenen hiervoor een supplement van €20/nacht. Honden zijn niet toegelaten in de ontbijtruimte tussen 6u30 en 12u.
Kan ik reserveren met een groep?
Voor events/ groepen en seminaries kan je ons contacteren op sales@cornrhotel.be
Is jullie hotel makkelijk toegankelijk voor rolstoelgebruiker?
Ja, The CORNR Hotel beschikt over 3 kamers die volledig aangepast zijn aan de noden van rolstoelgebruikers. Deze kamers zijn met de lift bereikbaar en zijn zo ingericht dat er geen hoogteverschillen aanwezig zijn. Verder zijn ook onze ontbijtruime met terras en alle toiletten volledig rolstoel toegankelijk.
Is er een bar aanwezig in The CORNR Hotel 4*?
Jazeker, vanaf 12u kan je in onze bar terecht. Hier voorzien wij jullie van verschillende drankjes of een lichte maaltijd. In de bar kan je ook onze verschillende huisgemaakte cocktails komen ontdekken. De bar is geopend voor hotelgasten en niet-hotelgasten.
Kan ik een babybed reserveren?
Jazeker, wij zetten kunnen in alle kamers 1 babybed zetten. Indien je dit wenst, kan je dit aangeven in uw reservatie. Bij eventuele vragen, staat de receptie steeds voor jou klaar. Een babybed komt op 12,5 EUR per verblijf.
Kunnen wij een kamervoorkeur doorgeven?
Na jouw reservatie krijg je een e-mail waarop u uw voorkeur van kamer kan doorgeven. Dit is afhankelijk van de beschikbaarheid. Supplementen kunnen van toepassing zijn.
Kan ik reserveren met een cadeaubon?
Dit kan je doen door de receptie te contacteren via receptie@cornrhotel.be of via 058 59 11 33
Kan ik een cadeaubon kopen voor The CORNR Hotel?
Dat is zeker mogelijk. Dit kan je doen door de receptie te contacteren via receptie@cornrhotel.be of via 058 59 11 33
Kan er een persoonlijke boodschap voorzien worden op de kamer?
Dat is mogelijk. Neem contact op met de receptie via receptie@cornrhotel.be of via 058 59 11 33.
Kan ik komen ontbijten als niet-hotelgast?
Dat is mogelijk. Dit is steeds op reservatie aan de receptie en kost 27,5 EUR per persoon. Neem contact op via receptie@cornrhotel.be of via 058 59 11 33
Is er een mogelijkheid om een verpleger te laten langskomen tijdens ons verblijf?
Dat is zeker mogelijk, Neem contact op via receptie@cornrhotel.be of via 058 59 11 33.